Lättlästa mysterier. Cirkusdeckarna och skolmysteriet

Artikelnummer: sg9789155266905

Kategorie: Sonstiges


11,50 €

inkl. 5% USt. ,

Lieferzeit: 6 - 7 Werktage

Stk


De populära cirkustvillingarna Kaspar och Katinka uppträder i skolan, till alla barns stora glädje. Men när både en dyr staty och en lärare försvinner samtidigt måste Cirkusdeckarna rycka ut! Ett spännande fall i skolmiljö.

Lättläst och spännande med fina illustrationer i färg på varje uppslag. Dan Höjers succéserie om cirkusdeckarna Kaspar och Katinka är rolig, fartfylld och fantastisk! Nu också för de yngre nybörjarläsarna.


Autor: Dan Höjer
Seitenzahl: 59
Verlag: Bokförlaget Semic
Sprache: Schwedisch
Format: Gebunden
ISBN: 9789155266905
Veröffentlichungsdatum: 20190729
Produktnummer Verlag: 102
Lieferinfo: Lagerware beim Lieferant in Schweden.
In der Regel können wir innerhalb von 6-7 Werktagen liefern.
Die Lieferzeit hängt aber davon ab, an welchem Wochentag Sie bestellen.
Bitte beachten, der Artikel kann trotzdem ausverkauft werden.
Wir erhalten wöchentlich eine Info vom Lieferant und aktualisieren danach.
Gewicht: 248 gr
Gewicht_attribut: 248 gr