Nils Holgersson (lättläst)

Artikelnummer: sg9789175436838

EAN: 9789175436838

Kategorie: Sonstiges


24,25 €

inkl. 7% USt. ,

Lieferzeit: 6 - 7 Werktage

Stk


Nils Holgersson bor på en bondgård i Skåne. De har många djur. Men Nils är elak mot dem. Som straff blir han förvandlad till en pyssling. Och plötsligt sitter han på ryggen av en gås. Gåsen heter Mårten och vill inte bli slaktad och uppäten. Mårten vill följa med en flock vilda gäss. Hela vägen upp genom Sverige. Hur ska det gå?
Hegas böcker – lätta att läsa. Svåra att motstå!

Autor: Selma Lagerlöf
Seitenzahl: 68
Verlag: Bokförlaget Hegas
Sprache: Schwedisch
Format: Gebunden
ISBN: 9789175436838
Veröffentlichungsdatum: 20180507
Produktnummer Verlag: 3325
Lieferinfo: Lagerware beim Lieferant in Schweden.
In der Regel können wir innerhalb von 6-7 Werktagen liefern.
Die Lieferzeit hängt aber davon ab, an welchem Wochentag Sie bestellen.
Bitte beachten, der Artikel kann trotzdem ausverkauft werden.
Wir erhalten wöchentlich eine Info vom Lieferant und aktualisieren danach.
Gewicht_attribut: 280 gr